ABUS "Made in Italy" De WingBack is dé nieuwe helm voor dynamische jonge trendy fietsers

Wetter/Ruhr – De ABUS WingBack is de nieuwe helm uit de "Made in Italy" Road-Range-familie. Na de GameChanger, AirBreaker, StormChaser en PowerDome is de WingBack de vijfde uit een serie gemaakt door ABUS eigen Italiaanse productie. De nieuwe helm combineert de pasvorm en innovaties van zijn gevestigde zustermodellen met een tijdloos en sportief urban performance design.

Het ABUS “Made in Italy” assortiment groeit. De WingBack is het stijlvolle instapmodel in het ABUS Performance-helmenassortiment. De WingBack volgt het ontwerp van zijn grote broer, de PowerDome en de herkenbare voorkant domineert de slanke moderne vorm. Grote ventilatiegaten, gecombineerd met diepe luchtkanalen in de binnenkant van de helm zorgen voor een perfecte ventilatie. De helm is geschikt voor gebruik op alle wegen zowel in stedelijke omgeving als daarbuiten . De WingBack maakt het dragen van een helm ongecompliceerd: de gestikte banden zijn het revolutionaire systeem die niet meer afgesteld hoeven te worden; de comfortabele padding vermijdt drukpunten en het Zoom Ace verstelsysteem zorgt voor de perfecte pasvorm. Comfort en stijl - niets meer en niets minder "Made in Italy".

Het ontwerp is de naamgever van de WingBack. Het zijsilhouet doet denken aan vleugels die visueel naar de achterkant van de helm leiden. De WingBack biedt dezelfde pasvorm als alle performancemodellen “Made in Italy by ABUS”. Fietsers die op zoek zijn naar een veelzijdige en ongecompliceerde helm voor dynamische stadsfietsen, zullen hun assortiment racehelmen bijzonder gemakkelijk kunnen uitbreiden. De WingBack biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en is een aantrekkelijk instapmodel voor enthousiaste en jongere wielrenners die houden van soberheid en eenvoud.

De ABUS-ontwikkelaars hebben de helm QUIN ready gemaakt, zodat deze eenvoudig kan worden geüpdatet met het QUIN-systeem met crashsensor. Deze extra functie is een aanvulling op de zeer hoge ABUS veiligheidsnorm. De WingBack is verkrijgbaar in tien verschillende kleuren en in drie maten (S, M, L).

Wingback © ABUS

ABUS "Made in Italy" - De WingBack is dé nieuwe helm voor dynamische jonge trendy fietsers

Bestand (zip) - 6.1 MB

Contact

Journalisten en redacties kunnen contact opnemen met onze Marketing- en PR-manager.

Maurice de Bekker
ABUS Nederland B.V. - Vestiging Terschuur Tolboomweg 10 3784 XC Terschuur