ABUS Skurb Kid Veiligheid in een nonchalante skaterlook

Wetter/Ruhr – Een robuuste uitrusting, maximale veiligheid en een comfortabel gewicht schitteren in een nonchalante uitstraling. De ABUS kinderhelm Skurb Kid. Met de nieuwe skater-look helm vervult ABUS de wensen van kinderen voor een coole sport- en fietshelm.

Kindvriendelijke ontwerp, geschikt om te sporten

Een helm moet cool zijn om mee te rijden - dat is voor kinderen duidelijk. Met de nieuwe Skurb Kid presenteert ABUS een trendy design op het hoogste veiligheidsniveau dat elk kind zal bekoren. In tien verschillende designs is de Skurb Kid gemaakt voor de kleurrijke funsport scene. Ontworpen als skaterhelm, maar ook geschikt voor andere toepassingen. Van skateboarden tot fietsen of inline skaten - het hoogste niveau van veiligheid en kwaliteit begeleidt en beschermt de kleintjes - en laat ze er tegelijkertijd goed uitzien.

Technologie voor tieners

Dat de Skurb Kid lichtgewicht, comfortabel en visueel slanker is, wordt mogelijk gemaakt door het in-mold fabricageproces. Dit zorgt voor een duurzame verbinding tussen de buitenschaal en het schokabsorberende helmmateriaal (EPS). Met een gewicht van 240 gram is hij slechts half zo zwaar als klassieke helmen met harde schaal.

Perfecte pasvorm verhoogt het comfort

Een comfortabele pasvorm van de helm op het hoofd wordt verzekerd door het Zoom Evo Kids verstelsysteem. Met een volledige ring, die zelfs een hoogteverstelling mogelijk maakt is de helm eenvoudig naar wens af te stellen. De gestikte, verstelbare bandjes met een zacht oppervlak, die worden gesloten met een Nexus-riemgesp, zorgen voor extra comfort en passen bij vrijwel elke hoofdvorm

Accessoires creëren flexibiliteit

Als accessoire voor de Skurb Kid is een clip-on LED-lamp verkrijgbaar die de zichtbaarheid niet alleen in het donker vergroot. De Winter Kit Child is beschikbaar voor het koude seizoen. De fleece muts met gehoorbescherming beschermt tegen de kou.

De Skurb Kid is verkrijgbaar in de maten S (45-50cm) en M (50-55cm) in 12 kleurvariaties.

Skurb Kid © ABUS

ABUS Skurb Kid.: Veiligheid in een nonchalante skaterlook

Bestand (zip) - 3.3 MB

Contact

Journalisten en redacties kunnen contact opnemen met onze Marketing- en PR-manager.

Maurice de Bekker
ABUS Nederland B.V. - Vestiging Terschuur Tolboomweg 10 3784 XC Terschuur