ABUS FaceGuard ©ABUS

FaceGuard ABUS starter produksjon

ABUS starter produksjon av FaceGuards i Italia

6. mai 2020

Produksjonen av ABUS-hjelmer i Italia går for fullt. Likevel har deler av produksjonen blitt omgjort til å produsere FaceGuards av høy kvalitet parallelt med sykkelhjelmene. Denne ansiktsbeskyttelsen er for øyeblikket ikke bare akutt nødvendig i medisinsk sektor, men også overalt innenfor detaljhandelen, der personlig kontakt er avgjørende. På bakgrunn av anbefalte smittevernstiltak og for å beskytte selgere og kunder er ansiktsvern et nyttig supplement til munnbind, ettersom det ved hjelp av en gjennomsiktig plastskjerm gir brukeren og dem brukeren er i kontakt med, ytterligere beskyttelse mot smitte. «Vi mener at munnbind godkjent til medisinsk bruk bør være forbeholdt dem som jobber i helsevesenet. Derfor har vi bestemt oss for å produsere FaceGuards i høy kvalitet til daglig bruk. Forhandlerne våre bruker også disse maskene selv, for dermed bedre å kunne beskytte både seg selv og kundene», sier Christian Rothe i ledergruppa til ABUS.

ABUS-forhandlerne kan nå kjøpe FaceGuards, også i stort antall, via ABUS Partner Portal.

ABUS FaceGuard ©ABUS

FaceGuard