Med testvinnerproduktene fra ABUS trenger du ikke å inngå kompromisser når det gjelder sikkerhet © ABUS

Testvinneren fra ABUS Kompromissløst sikker gjennom den mørke årstiden

•    Tilleggslåser som er testet, bidrar til god sikkerhet.
•    Produktene fra ABUS er testvinnere hos Stiftung Warentest (tysk forbrukertesting).
•    Interaktiv sikkerhetssjekk, konkurranser og mer på testsieger.abus.com.

Wetter/Ruhr – november 2020
Det er ikke bare i disse pandemitider at mennesker oppholder seg mer hjemme når det blir mørkere. Det å føle seg trygg hjemme er en viktig faktor for at vi skal oppnå livskvalitet. Til dette hører også det at man føler seg trygg hjemme. Et aspekt av dette er å beskytte stedet der vi lever, mot ytre fare. Det å beskytte familien og verdifulle ting. Dette oppnår men best ved sikring av vindu og dører. Firma som sikkerhetseksperten ABUS tilbyr derfor et stort utvalg produkt som man også kan montere i etterkant. Disse sikringene gir svært god beskyttelse; det bekreftes også av den tyske forbrukerorganisasjonen Stiftung Warentest. I oktoberutgaven av tidsskriftet «test» ble sikringer fra ulike produsenter testet og vurdert. Det var to sikringer til vindu og dører fra ABUS som overbeviste spesielt. De fikk karakteren «svært god» og vant testen.

På grunnlag av dette resultatet setter ABUS nå i gang en omfattende kampanje. Mottoet for kampanjen er «Livet er fullt av kompromisser. Sikkerhet er ikke et av dem.». Du blir ledet til nettsida testsieger.abus.com, der det er mer informasjon, en nettbasert sikkerhetssjekk og en konkurranse med fine premier.

Foreldre inngår ofte kompromisser – men ikke når det gjelder sikkerhet
Kampanjen gjengir typiske situasjoner der foreldre inngår kompromisser med barna sine – det være seg ketchup på grønnsakene eller ballettkjole til skolen. Området foreldre ikke inngår kompromisser på, er imidlertid sikkerhet. Og da er ikke testvinnerne fra ABUS ikke til å komme unna. Les mer om hvorfor beskyttelse av dine egne fire vegger handler om mye mer enn sikkerhet, på testsieger.abus.com

Så lenge du oppgir vår opphavsrett, er du velkommen til å legge denne YouTube-videoen ut på nettstedet ditt

Kompromissløst sikker gjennom den mørke årstiden – med våre testvinnere © ABUS